"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Tuesday, March 8, 2011

World Woman's Day is toDay!

Assalammualaikum you ollsss.

Be likes a ROSE. Eventhough its Beautiful, but its so hard to touch it.


Actually, aku tak tahu pun yang hari ini Hari Wanita Sedunia.
Haha. Tapi aku buat-buat tahu jelah dan sebab tu laa aku taip entry ni.
Then, apabila terbaca status orang lain kat Fb dengan entry bloggers, barulah aku tahu.
Kesian...

Tak apelah, so to ALL LADIES in this world...
I just wanna to say, "Appreciate yourself and takecare your Adab and Akhlak.
It is because this both criteria are very,very important in our daily life.
So, care about that, OKEY!!!"

Uhhh yeah...kat sini aku nak share something that aku rase, hermm penting jugak laa.
Baiklah, take notes semua. Hehe.
(Padahal sikit jek aku tulis)
Point-point ni dipetik dan di'grab' daripada belog ini.

Antara keistimewaan seorang wanita...

* Syurga terletak dibawah telapak kaki Ibu.
* Wanita soleh itu lebih baik daripada seribu lelaki soleh.
* Wanita itu cantik...dan
  lelaki itu handsome. ( ok,ini tak ade kene mengene.hehe)

Okeylah korang...sesungguhnya korang patut bersyukur 
kerana dilahirkan sebagai seorang wanita.
Alhamdulillah.

Dan ingatlah perempuan-perempuan sekalian,

"Wanita adalah hiasan dunia
Seindah hiasan adalah wanita solehah"
Asyik rose jek...

Uhhh aku rase bertuah lagik beruntung jugak sebab name aku pun 'wanita' jugak.
(Khairun Nisa' = sebaik-baik wanita)
Cewah! Hahaha




LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad