"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, March 30, 2011

Melawat universiti mak saye! | I like!!!


Assalammualaikum you ollsss.


Go to fullsize image
Picture yang tak ade kaitan.

Huh hari tu aku ade tulis pasal aku buat show kan. So, sekarang aku nak bercerita dari A sampailah Z zzzzzzz… Haha. Banyak gile aku nak cerite. Cerite ala-ala zaman pahlawan pun ade hinggalah ke zaman ais. Ade ke zaman ais??? Layan jelah ek.

Okey! Sekarang aku nak merapu cerite pade zaman pahlawan. Agak-agak korang lah kan kalau zaman pendekar-pendekar ni ape yang related dengannye. Ce teka,ce teka… Jawapannye adelah “hek,hek,hek…” bunyi orang bersilat. Haha.

Mule-mule aku ingat dekatlah stesen UKM dengan UKM nye. Rupenye…mak aiii jauh bak langit dan bumi. Berpeluh-peluh aku, dah macam berlari 100 meter. Nasib I ade skill lari-lari ni. Olahgarawati kan…Hahaha. Okey,okey… then, aku sama dengan member-member aku seramai 6 orang pun jalanlah dengan muke yang bajet cool…padahal dah hot dah ni. Sabor jelah!

Jalan punye jalan, Nampak orang dok main golf. Penuh concentrate dah aku tengok sampei berkerut-kerut. Okey, aku tak suke game golf sebab game ni bagi aku hanya orang malas jek yang main. Hahaha. Tapi kalau ade yang support kayu golf,bola golf… aku sudilah. Bak kate pepatah, ……kecik tapak tangan, nyiru saye tadahkan. Hehe.



Mak! Nisa datang tengok U mak...Hoy Hoy!!



Bla,bla,bla…akhirnye sampai jugak kat gate UKM. Uhhh macam ke rupenye university mak aku. Terase bersemangat pulak nak study hard-hard macam mak aku. Okey,okey ter-feeling pulak. Continue... Masuk-masuk, beristighfar terus aku. Nak tahu sebab ape…sebab ramai jate dok buat show. Rupenye aku salah timing dowh…ade tournament rugby pulak dah. Dan tibe-tibe aku teringat yang abang aku pun join rugby cenggini. Dan dalam hati, “janganlah aku nampak yop aku. Kalau tak…” Fuuuuuhhhh Alhamdulillah tak nampak. Ntah ntah dia memang tak ade, aku jek yang perasan. Selamat…

Aku ingatkan dah sampei kat dewan tu terus naik bus. Lorrr, kene tunggu dan practice dulu. Tak apelah, lagi pun aku dah lupe step bersilat ni. After 20 minutes less and more gitu lah…barulah kitorang gerak ke Puchong. Okey korang, aku kene buat demo silat kat mall. Tahu tak mall!!! Gileeeeee… Tak pernah dalam sejarah hidup aku buat demo kat mall. Setakat demo nyanyi nyanyi okey jugak laa kan. Haha. Okey, aku tipu. Yang aku tahu window shopping reti lah. Memang tak arr weyh.

Bla,bla,bla… Alamak ni perempuan ke jantan??? Sekali pandang look like a woman,okey! Second times see, Ya Allah pondan!!!!! Ish,ish…apelah nak jadik dengan laki-laki sekarang ni. Dah laki,buatlah care laki. Ni tak nak jugak pakai kasut girl,baju girl. Mental ape??? Herm… dalam hati aku dah gelak kuat-kuat tengok, ade seorang maknyah ni kaki tak muat dengan kasut. Hehehe. So, kepade member-member laki aku lah kan…Please, be a gentleman not a Gentel-gentelwoman!!!! Haha. Tahu tak gedik??...haaaa…

Yes!!! Habis jugak. Nasib baik lunch Rela support. Thanks Rela. Then, kami pun pulang dan jalan semule ke jalan yang same dari awal tadi. Herm, senang-senang jek tengok free show. Astaghfirullah halazim. Jalan pun dah tak macam, badan pun dah lemah gemalai. Bukannye sebab bersilat, tapi sebab jalan sangat jauuuuuuhhhhh. PONAT!!!!

Aku nampak bantal dengan tilamlah. Okey fine! Aku nak berkarate kat atas katil pulak lah. Opppsss. To Suheylar yang perasan Shitoryu… Congrates beb dah bengkung hijau. Cayalah!!!



Psss…psss…semalam aku tak ade kelas dan aku telah merayap. Haha.







LIKE it? Thanks for reading this entry.

2 100 gives support!!!:

LanChanG_KuNeN said...

ligat kamu berjalan ye..baru kat nilai..dh ade kat gombak nti tak taw ler smpi mane kamu pegi nti..nyaris yob x jadi g UKM main ragbi aritu..hahaha.

khainisa said...

HAHA. naseb baik. well orang busy laa kate kan.

copyright@khainisa.ahmad