"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, February 3, 2011

malam yang agak GRAND!

Assalammualaikum semuaa...
semua orang lawa-lawa. semua havoc habis ar. mata shining. kelip sana, kelip sini. issshhh...sakit mato den. tapi, biasalah manusia memang selalu nak cantik. betul tak? aku pun. haha. okeh2, mesti pelik kan asal la diorang cantik semacam. kalah bidadari syurga. hypebola sungguh.


" Please welcome to Annual Grand Dinner of Econs Society, The Appreciation Night to all brothers and sisters!" kata-kata aluan seorang mc. tapi aku still dok tercongok kat depan pintu. mana tak nye, masuk2 hall pandang semacam jerk. padahal tak la lawa mana aku malam tu. dalam hati cantik sangat ke aku. hahaha. stop it! theme malam tu, hijau. ala-ala back to nature laa katekan.


actually the night is AGD for Econss. so, saye sebagai seorang pelajar Econs, kenalah pergi untuk happy kan suasane. kan,kan... naseb baek makanan sedap-sedap, kalau tak sedap memang aku tuntut duit balik. hehe.
thanks to Miss Ahda our head advisor Econss, because supported us (budak2 yang masuk SMAC) macam aku ni. haha.  "thank you, Madam! sayang Madam lebih la." if ordinary Econs students kena bayar 20 hengget kut. tapi disebabkan saye GRAND punye student laa guwa cakap, dapat laa 16 ringgit. ok laa kan tu. syukur!


then, sambil makan2 tu, kitorang tengoklah video yang diorang buat. hermm...ok la not bad. after that, take pictures. itu sudah pasti! 
'A Night to Remember'
                                      


ohhh mesti korang musykil kan, ok for your information AGD is to appreciate graduated-to-be from CFS ni. yang mana2 member yang study plan nya setahun sahaja. and all senior second year. waaahhh bestnyer korang dah boleh masuk Gombak next sem. aku jeles tau! ye laaa...aku setahun setengah. sekarang ni pon baru sem 2. one semester more. InsyaAllah. tak ape aku kasi chance kat diorang untuk prepare sambut aku time aku registration kat Gombak nanti. amacam, okeh tak?? haha.


okeh babe, ini AGD time aku f5. 

pss,pss... gambar AGD kitorang ada. tapi bukan dalam handphone aku sebab hp aku kurang upaya. 


death'snote: i arrived from Nilai just now. penat siot! macam akulah drebar. LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad