"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, February 23, 2011

everything is the end

Assalammualaikum korang!




Packing dan kemas adalah perbuatan. Perkara ni la yang buat tengah hari tadi after exam Stats. Alhamdulillah cakap pasal exam ni. So far so good. Thanks to Allah because gives me great mind. Ohh ye, baru je tadi aku sampai kat rumah. Perjalanan dari Nilai ke Perak, memang penat even aku bukanlah yang jadik drebar tu kan. tertidur aku kat dalam train tadi. eleh ko memang Nisa! kaki tidur. hahaha. ssshhhhh...

Done! packing punya packing akhirnya siap juga barang-barang aku. banyak tu, kompem ar BEB!!!... tambah pula buku sem 1 + sem 2 punya. memang tak arr. Thanks to Auni coz tolong aku okeh!!!...
hampir 5.30 ptg, tiba laa saat untuk mencuci mata yang jarang berair ni. salam dormmates aku yang bakal keluar seorang demi seorang. sangat touching tadi. mula-mula, 'musyrifah' balik dulu, then Farihin, lepas tu Wan pula. Jiran katil bawah aku dan roommates kat PJ dulu. 
aku nak jadik kuat, tapi ku tewas juga. dan mulalah babak dalam drama Melayu. lepas ni dah tak ada daahh member yang giiilllaaaa...seenggggaaaalll macam korang!! dan akhirnya aku terpaksalah akui yang setiap adat pertemuan tu ada perpisahan. sama jugalah setiap yang Hidup pasti akan Mati. betul tak...
anyway, aku harap suatu hari nanti dormmates aku dapat gather semula. Sayang sangat kat korang!
first time dapat dormmates yang Sengal macam korang!!! hahaha.


'EVERY STARTING HAS ITS ENDING'
SEE YOU AT IIUM, GOMBAK LATER.
InsyaAllah. May Allah bless Us!!!


the second time take some pictures with all my dormmates.


THE LAST NIGHT TOGETHER TO-REMEMBER!!!
A-2-4,CFS IIUM NILAI

TERBAEK OKEH!!!
LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad