"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Friday, December 10, 2010

take a short break!!



Assalammualaikum semua!


hahaha...gelak sekejap! saje saje nak type belog sebab penat study tadi kan. waaahhhh study!
ececcee... yeahh, preparation for exam next week. 
hopesfully, everything going smoothly..(betui ke aku speaking?)


*****************
tengah senggang2 nie, aku amek kesempatan bace semua belog2 yang aku follow.
sungguh kreatip and inovatip laa diorang.
cayalaaa...
memang diorang aktif taip-menaip nie. aku pon tak laa sehebat diorang.
memang awei2 dah kalah arr kalau nak dibandingkan hahaha.

at least banyak jugak ilmu and pengetahuan laa aku dapat dari bace korang2 punye belog.
(yang ade belog jelaa yerk!)
tapi!! kan bagussss kalau korang taip yang berfaedah.
cewah!!
tapi belog aku???
hahaha.
"TAKE A SHORT BREAK"
****************

OKEH! ARR NAK BLAH...BESOK BANYAK LAGIK KROJE KENA BUAT.
(alamak ter CAPS LOCK plak...)


notamaut: yes!!! besok tak ade kelas. sebab dah setat exam mid sem 2...yes! yes! yes!



LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad