"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, December 8, 2010

kosong point kosong...

 Assalammualaikum semua.

adeihh..bile nak start ber belog. mesti tibe-tibe idea hilang macam tue jerk.
kalo tengah tak mengadap laptop ade jer datang ideanye. tensiooon aku cenggini. 
memang dia bagi petande supaye aku tak terus ber belog kut. alaaaaa...nanti korang boring dan bosan tanpe aku di sisi. hahahaha.
agak agak berapelah probability yang boleh aku predict pasai korang bosan tanpe aku ekk...
ececece mentang mentang laaa tadi ade quiz Statistics. tunjuk terror laa nie. bukan nak bangge laa...tapi bangge lah!!! hahaha.
tak laaa...mintak-mintak dijauhkan.


haa, cakap pasai subjek aku nie. peerrrrgggghhh tadi quiz. memang laa...sangat "terbaik!!!!" gua cakap same lu semuaaa....
tambah lagik lepas quiz Stat, Accounting...memang terterap aku jawabnye.
memang itu laaa cabaran budak yang nak jadik Accountant. Seyes aku cakap!!!
so, kepade junior2 yang baru "MERDEKA!" dari SPM tue... yang ade cite2 nak jadik macam saye. sila2 kan laa ekk...bawak bertendang bertenang dan sangat memerlukan kesabaran yang memuncak. ewah!!! hoho.
nampaknye mase tak berape nak izinkan aku. ye arrr tengah busy study week nie for mid term. wish me all the best okeh!!!...


***********
"Pray is the best method to SUCCESS"
and
"Arrogant is the way to FAILURE"

success or failure? you choose...


notamaut : nak mid term nie weyh...tapi!

LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad