"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Wednesday, December 29, 2010

hari-mauu "ngaauuuummm"...

Assalammualaikum semua.




haha. aku suke, aku suke!!
harimau mengauuummm...garuda tergaru-garu... 
hehe. memang idea gile. tibe-tibe terlintas ayat nie. Alhamdulillah, team Malaysia score agregat 4 berbalas 2. even tadi, Indonesia tibai 2 gol. akhirnya piala milik Malaysia jugak.
yang tak boleh blaa nye, cameraman suke sangat zooooommm pade cewek yang cantek belaka. tak ade usaha langsung nak zoom supporter negare aku. aiiishhh.. hangin betui!
tapi kalau dia zoom aku tak ape. hehe.


anyway, tadi aku saje laa post kat FAM punyer fanpage kat Fb. aku tersangatlah terharu sebab rakyat Malaysia like aku nyer post. hehe.




aku seronok tengok player-player Malaysia sujud syukur dah menang tadi. suke sangat!


Tahniah dan Syabas buat anak didik K. Rajagobal
atas kemenangan pertama merebut 
PIALA SUZUKI 2010!!!

pengakhiran 2010, dengan kemenangan. Alhamdulillah.


LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad