"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Saturday, October 16, 2010

otak ku semakin blurr~

Salam buat korang!


adeh...baru bukak balek buku akaun. 
baru jer tengok sikit2 soalan-soalan and notes. 
otak tetibe jadik blurr...rupe macam tak pernah study jer sebelum nie..
alaa macam mane nie,next sem will study about accounting and so on...
tapi,prepare pon blom lg. 
tambah2 plak esok kena ajar adek2 dorm dulu..hoho (tak ku sangke ade jugak nak ilmu dari aku) 
aku akui aku nie tak lah terrer mane bab2 akaun nie,tapi InsyaAllah dgn adenyer sedikit sebanyak ilmu yang cekgu aku ajar...i'll try my best! 
"TAPI!! dik,akak tak reti nak mengajar laa..." hermm,macam mane nie.??
disebabkan diorang jugak lah aku refer balek buku2 akaun,
at least bergune jugak buku akaun yang dah aku  tinggalkan hampir setengah tahun.huhu. 
terime kasih,okeh!! 
dan sebab diorang jugaklah aku buat notes2 yang ringkas nak bagi diorang...
based on notes kat internet.
nak taw pasal akaun lagik klik sini. 
semoge korang enjoy belajar akaun okeh! accounting memang BEST!!






bukan nak tunjuk rajen...jangan salah anggap plak! huhu


waahhh tak sabor rasenyer nak lawat adek aku,adek2 dorm aku dulu time f5 
and......kawan2 seperjuangan mase exam SPM dulu.Honey and Paom. 
korang tunggu aku yerk! prepare laa ape2 utk aku.
bukan senang nak lawat nie... mase fix laa katekan. haha. 


tambah lagi korang study jauh. nun kat pelabuhan. haha. (padehal kat klang jer,tak sampei pon portnyer...) sekolah ape diorang? tunggu next entry..hoho 


notamaut: otak dh stuck..makan banyak sangat saturated fat kut! haha. 
LIKE it? Thanks for reading this entry.

6 100 gives support!!!:

Bella Bee said...

weiyh ko g kasas ke kisas??

khainisa said...

kisas! hehe

Bella Bee said...

hik3...

khainisa said...

weyh ko taw..rupenyer deme bukan nk blajo ngan aku. buat ponat jer buat notes...hehe

aqilah said...

hahaha...
saje suh study akaun..
cane nk jd akauntan ni??
aissh...hihihi...

khainisa said...

ceh!!!! xpe2...yela!! huhu

copyright@khainisa.ahmad