"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Sunday, October 17, 2010

KASAS ke KISAS??!

SMKASAS syumul terbilang!!


Salam buat korang!
haa,yg kat atas nie ex sekolah aku. tempat aku belajar macam mane nak belajar. banyak sangat kenangan manis & pahit. masin masam segalenyer ade. malah tempat ini jugalah aku tahu erti kawan dan lawan. dan kini bukan lagik sekolah adek aku and kawan2 aku study. hanya tinggal sebagai ex school jerk... yelaahh dapat tawaran yang lebih baek,better tinggalkan yang lame. tak bermakne yang lame tak elok,cume pengalaman menuntut ilmu tue biarlah berbeza dan banyak. barulah kita dapat yang lebih baek lagi. InsyaAllah.


uhh ye,hari nie teramat laaa penat sebab buat lawatan ke sekolah diorang nie. tapi tak pe sebab tersangatlah best! dapat jumpe Honey and Paom,even Paom lewat jumpe aku,tertido katenyer...biase laa penat belajar kan? hehe. "paom,aku tak kesah pon..janji dapat jumpe korang..." 
then,lepas kitorang makan2 KFC Honey pon bawak aku ronde2 sekitar sekolah baru dia. wahhh. Best! banyak laaa scenery yang menarik kat situ. tak lalu nak cerite kat korang. nanti bosan plak dengar aku merepek meraban. haha.


oppss lupe plak,aku sempat jumpe adek2 dorm aku dulu. adelah kenangan sket ngan diorang. ngan adek aku pon tak dilupekan. Qilah dont worries...hehe.
dan2 laa time aku datang ade student dari Indonesia buat lawatan. for what? tak dapat dikenal pasti. dan aku pon mengambil kesempatan rakam and take,snap pic diorang buat show. boleh tahan laaa.. student kat sekolah nie pon buat show jugak. peerrrgghhh,jeles aku kat diorang dapat maen gamelan. kalau kat Azlan dulu,tak merase aku. tengok dari jauh jer orang tengah maen. hanya tue jer yang termampu. huhu. bak kate Honey,deme tak de peruntukan untuk semua tue. Yes! honey,i agree with you. wahh.
okeh! laa tak larat nak tulis macam2,korang enjoy laa pic2 sepanjang aku lawat,datang,terjah sekolah adek2 and member2 aku punyer sekolah baru. Layaaannnn~


pesanan buat kawan:
Honey,study elok2.
all the best and dapatkan 4A dlm STPM nanti,okeh!
be a good Leader,KP kan...waahhh congrates Honey!
kepimpinan terserlah tue...
last wish,take care!
InsyaAllah..

Paom pun same,blajar rajen2.
jangan suke tido. hoho.(tapi best kan tido)
do the best and dapatkan 4A dlm STPM nanti,okeh!
jgn malas ikut peraturan taw,haha.
last wish,jage diri!
InsyaAllah..

ohhh lupe pesan buat adek aku yg sorang nie..hehe.
Qilah! study elok2.
makesure kuar dari KISAS result mesti macam student2 KISAS,taw!
be a good Leader,KP kan..next year!
waahh tak sangke kome dpt jadik pengawas kan. huhu.
congrates okeh!
dapatkan straight As ok..jgn malas!!!
ingat family sentiase.
last words,take care about surrounding.
InsyaAllah..
bersame bakal KP kat kisas. huhu
 daaa...Qilah,Honey,Paom
 taraaa...ini lah sekolah baru mereka!!!
 cite2 aku time f3,konon2 nak masuk time f4..hermm~ tak de rezeki. rupenyer rezeki tue ade pade adek aku and kawan2 aku. Alhamdulillah...

notamaut: tersangatlah letih sampei laptop pon terngange sampei ke subuh.





LIKE it? Thanks for reading this entry.

4 100 gives support!!!:

YoP said...

bile kome pegi nengok qilah? ngape x jemput yob?

khainisa said...

haha...smlm,mne taw. kn kmu exam yop!

keyrun said...

oitt snap pic gne cmera pe??
cmera or nset br??? hoho

khainisa said...

camera pjbat..haha abah pinjam,ye lee tak de camera.hehe

copyright@khainisa.ahmad