"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, September 30, 2010

novel yang TERBAEK!!!


salam buat korang!
dulu aku pernah bace entri member2 yang ade blog. diorang dok ceghite pasal novel. laa nie biaq turn cik plak nak berceghite. dengaq naa...heheaku memang suke gile bace novel sejak abeh SPM. ye laa dah tak ade keje. nak study? sillibus pon tak taw untuk university. so, amek care terbaek BACE NOVEL! huhu...then,member2 sekolah Azlan dulu suruh bace novel RAM. aku mule2 pikir sape laa RAM nie..aiisshhh tak feymes langsung! alih-alih sekarang nie aku jadik peminat dia plak. Credits to Honey coz telah ajor aku bace novel yang Terbaek nie...thanks yeah!
kemudian,bermulalah dari novel "ungu karmila" tue aku dah start suke bace novel. sangat best! korang try laa bace weyh..tak rugi! seyes! huhu
okey,sabtu lepas aku and my friends jalan-jalan kat Mid. pastu tak taw dah nak pegi mane.. kami pon pergilah MPH. taw tak MPH tue ape? aiiishhh takkan tak taw kut...(nampak sangat...teetttt...hehe acah jer! ) kitor
ang pun jalan,jalan punye jalan. tetibe member ak,Bella nie call aku. then ckp,"RAM ade kat sini..cepat laa.." aku pon terus redah orang ramei tak kire tua ke muda,beso ke kecik...hehe
atas alasan nak signature RAM,aku pun dengan muke tak taw malunye. ambil novel the latest one,pastu bayar laa takkan pakai amek
jerk...hehe
naseb time tue tak ramai sangat orang kat meja RAM tue. so,langkah demi langkah ak bagi salam kat RAM tue...huhu (kene beradab sket) yes! dia senyum kat aku.haha
kitorang sembang2.macam2 kitorang sembang.ak tukang jawab,RAM yg banyak tanye. hehe (perasan gile) cam tak berape nak percaye dapat jumpe orang yang bersasterawan. huhu. memang best gua cakap same luu... tetibe dia nak ajak aku makan. aku mule2 segan gak arr. tapi aku menolak! hahaha...(over giler aku nie)
dia sign kejap jer..pastu kami snap! snap! picture laa...for e'moment. yeaahhh!!!
thank you RAM!!! and also to Bella jugak coz bagi birthday present novel RAM...


ade name teman tue...Nisa!


inilah bukti novel RAM adalah yang TERBAEK!!...

notamaut: kepade kawan2 yang nak menjejakkan kaki dalam dunia bace novel nie,start laa dgn novel RAM!!
yeahh...bleh dpt income sket nie coz promote novel dia..hehe



LIKE it? Thanks for reading this entry.

1 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad