"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, February 28, 2011

i'm done it!!

Assalammualaikum...


Punyalah lama nak habiskan novel yang sekalian lama aku biarkan dari awal sem 2 hinggalah habis sem 2. haha. memang tak ar... ye! aku akui aku ni ambil masa yang agak lame untuk habiskan sesebuah novel. kenape? sebab setan banyak sangat kat sekeliling aku. ^...^ hahahaha. haa rupe itu le gelak setan. okey, jangan bayangkan. takut nanti tak terbayang.
dan disebabkan nak habiskan cepat novel ni. aku pun ambil jalan mudah dengan melangkau page yang agak boring. okey, itu telah melanggar prinsip aku time bace novel. sebab bagi aku bace novel langkau-langkau ni sangat tidak best sebab... bace tak secare telus. atau orang putih cakap. 'overall' tak gitu??
maka, aku telah langgar prinsip aku semate-mate nak habiskan novel yang berzaman aku bertangguh. dashyat..dahsyat..
dan akhirnya aku berjaya habis juga even tak se'gah' seperti dulu. haha. ayat kau Nisa! oooiiii... okey,okey harap bersabar...
plan seterusnya...Plan B!!! yeahh Plan B... hahahhahaa




NEXT MOVIES!!!
tak sabor nye...


pss..pss... tadi buat lawatan sambil belajar. best! LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad