"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Thursday, December 23, 2010

Result PMR 2010

Assalammualaikum semua.

 
korang tahu tak yang saya terase sangat gumbire pade hari ni. sebab..hari ini result PMR keluar. 
mesti korang macam musykil kan..kenape mesti aku gembire padehal aku bukannye budak PMR lagik. haha.
tak ade arr aku just tumpang gumbire buat juniors aku yang sekolah same dengan aku.
bukan ape tadi time aku call mak aku.. uhh tidak time mak aku call aku. hehe. bukan malas tak rajen okey. handepon saye ade problemo laa. haha. banyak songeh.
"mak, sekolah Azlan berape orang 9A?"
then mak aku balas.
"fifty-seven student got straight As."

PEERRRRGGGHHHHH...

memang tersangatlah terkezut berok aku. ye arrr time batch aku dulu berape kerat jer pon. tapi this year, memang sangat membuatkan terbeliak biji mate. urat urat hampir putus.haha.
57 orang tue, bagi aku sangat bagus laa. bukan sangat, tapi... TERsangatlah bagus dan cemerlang.
mungkin laa bagi seten-seten orang kate...
"alaaahhh itu pon kepoh!"

walau ape jua sekali pon, aku tetap takkan lupe tempat aku belajar hidup di asrama sampei laa aku tua.  NEVER OKEH!
so, kepade junior-junior semua. Kak Nisak wish kat korang semua...
"CONGRATES ok. teruskan cemerlang hingga ke SPM"

Dalam sejarah 23 haribulan December 2010
"SMKASAS memperolehi 57 pelajar Straight 9As."
psss, agak-agak masuk newspaper tak? hehe.
to my cousin, Fahimah. hehe.
"Tahniah dapat 9A dalam PMR"

LIKE it? Thanks for reading this entry.

0 100 gives support!!!:

copyright@khainisa.ahmad