"The world is a book and those who do not travel read only one page.”

Monday, October 18, 2010

nothing,tapi nak jugak!

Salam buat korang!
actually,tak ade ape2 pon nak di entry kan. haha.
tapi nak jugak taip.
penaip tegar!
herrmmm...


herrmmm...


haaa...
besok ade pekan sari. (tapi tak ade plak jual sari)
nak pegi ke tak nak ek..?? 
ngeee~
tapi maleh sebab pagi. haha. 
macam tak taw plak.
okeh! mission for tomorrow :
bace novel,movie? tak nak dah arr...
bosan!! haha.
uhh newspaper. itu sudeh pasti. 
tapi kan bagus kalau,ade orang tolong bacekan. waahhh beshnyer kalau rupe itu.
berangan jelaa Nisa oooiiiii...
aaiiisshhh...
okeh! arrr mate dah layu. hari hari ngadap laptop. 
mau aku rabun macam nie. 
TAK NAK RABUN!!!
walaupun major semua adek beradik,mak,abah pakai spectacles.
yes! aku mesti jage mate aku dari rabun.
ranking kene maintain.
InsyaAllah..


notamaut: jagelah mate anda,tundukkan pandangan tue...sebab mate tue Anugerah Allah. peliharelah dia,okeh!



LIKE it? Thanks for reading this entry.
Post a Comment
copyright@khainisa.ahmad